Životopis- Diesel

6. srpna 2008 v 13:03 | ela |  Životopisy módních návrhářů

Diesel-Životopis

Renzo Rosso (narozený 1955) je silou působící za ikonickou italskou společností Diesel. Proslavily ji její džíny, značka je také vychvalována za své reklamní kampaně. Nejpřitažlivější upoutávka této značky s mnoha oceněními "Diesel: pro úspěšný život" paroduje reklamní názor, že výrobky vás učiní šťastnými, a shrnuje Rossův konfrontační, ironický módní étos. Rosso, syn rolníka, studoval ve své rodné Padově průmyslovou výrobu textilu. Potom následovalo studium ekonomiky na univerzitě v Benátkách . V roce 1978 se ještě před dokončením studií pokusil podnikat a stal se spoluzakladatelem skupiny Genius Group, kde vznikly nové módní značky, mezi nimi Replay a Diesel. V roce 1985 Rosso získal Diesel a v roce 1991 sjednotil svou první globální marketingovou strategii. V roce 2000 společnost získala Staff International, vlastníka značek Dsquared, Martin Margiela a Vivienne Westwood Red Label. Byly rovněž založeny nové značky mezi nimi například Diesel Kids, 55 DSL a experimentální Diesel Style Lab. Diesel má roční obrat přes 750 milionů USD a dokonce je majitelem hotelu Art Déco Pelican na South Beach na Miami a farmy v Maristockých horách produkující víno a olivový olej. Diesel, který je stále věrný svému základnímu produktu, nedávno otevřel Diesel Denim Gallery a nabízí speciálně zpracované džíny uváděné jako umělecká díla, jediná svého druhu. I když se značka prodává ve více než 80 zemích, džíny Diesel se na sto procent vyrábějí v Itálii.
/*
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama